DRD FİLO KİRALAMA
Sıkça Sorulan Sorular
ARAÇ KİRALAMADAN ÖNCE
1. DRD’den kimler operasyonel filo kiralama hizmeti alabilir?
Tüzel kişiliğe sahip tüm şirketler, ihtiyaçları doğrultusunda operasyonel filo kiralaması yapabilirler.
2. Nasıl araç kiralayabiliriz?
İster www.drd.com.tr web adresi ister 0850 911 1 724no’lu çagrı merkezimiz üzerinden hayalinizdeki araca kolayca ulasabilirsiniz.
3. En az kaç adet araç kiralayabiliriz?
1 araç için dahi operasyonel filo kiralama hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.
4. DRD’den hangi tip ve hangi marka araç kiralayabiliriz?
Türkiye’de Distribütörü olan marka ve modellerden istediğiniz tüm binek araç seçeneklerini DRD’den kiralayabilirsiniz.
5. Kiralayacağımız araç sıfır kilometre midir? İkinci el araç kiralaması yapılacak mı?
DRD Filo Kiralama artan otomotiv fiyatları nedeniyle müşterilerine Ekopaket seçeneği sunmaktadır. Ekopaket kapsamında DRD Filo’nun araç parkında bulunan 2.el araçlar kalite standartlarından geçirilerek ekonomik fiyatlarla müşterilere sunulmaktadır.
6. İş modelimize göre ihtiyacımız olan aracı nasıl belirleyeceğiz?
İş modelinizi, beklentinizi ve ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayacak her marka ve model araç alternatifleri DRD uzman ekipleri tarafından analiz edilir ve kolayca belirlenir.
7. Aracımıza karar verdikten sonra hangi işlemleri takip edeceğiz?
DRD uzman ekipleri, seçtiğiniz araçların 24 ve 48 aylık kira bedeli ve operasyonel hizmetlerimizi anlatan kurumsal teklifimizi tarafınıza ileteceklerdir. Aracın ödeme seçeneklerine karar verdikten sonra, gerekli evrakları teslim alarak değerlendirme süreci başlatılacaktır. Değerlendirme sürecinden sonra sözleşmenin imzalanması ile birlikte araç teslim prosedürü başlatılacaktır.
8. Sözleşme süresi nedir? Kendi koşullarımızı oluşturabilir miyiz?
Sözleşme süresi 24 aydan başlayarak 48 aya kadar değişmektedir. Bu süre içerisindeki herhangi bir dönem boyunca, size en uygun kiralama çözümünü size sunarız.
9. 24 aydan daha kısa süreli operasyonel filo kiralama hizmeti sunabiliyor musunuz?
DRD Araç Kiralama bünyesinde 24 aydan kısa süreli operasyonel filo kiralama hizmeti sunulamamaktadır.
10. Operasyonel araç kiralama sözleşmem bittiğinde araca sahip olabiliyor muyum?
Sözleşmeniz bittikten sonra aracı belirtilen süre içerisinde iade etmeniz gerekmektedir. Eğer aracı satın almak isterseniz; danışmanınızla veya müşteri hizmetlerimizle (0850 911 1 724) irtibata geçerek 2. el araç satışları ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
11. Operasyonel araç kiralama ile birlikte sunulan hizmetler nelerdir?

Özellikle yapılacak hizmet anlaşmasına bağlı olarak kiralayacağınız tüm araçlar için Türkiye genelinde:
Kasko ve sigorta, MTV, Periyodik bakım, mevsimlik lastik, kaza ya da arıza anında 7/24 yol yardım hizmetleri, geçici araç temini, HGS yönetimi, yakıt yönetimi sunulmaktadır.

Aynı zamanda kiraladığınız tüm araçları yönetimini Filomatik sistemimiz üzerinden kolayca yapabilirsiniz.
Daha detaylı bilgi için tıklayınız.

12. Araç kiralamanın şirketime avantajı nedir?

Operasyonel araç kiralama size ve şirketinize operasyonel ve finansal avantajlar sağlar.

Bu avantajlar:

Kiralama

Kiralama

Operasyonel Karşılaştırma

Filo kiralama da kapsamlı bir danışmanlık hizmeti ile operasyonel ve finansal süreçlerin tamamı DRD tarafından yönetilir.
İş modelinizi, beklentinizi ve ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayacak her marka ve model araç alternatifleri DRD uzman ekipleri tarafından analiz edilir ve kolayca belirlenir.
Arıza veya kaza durumunda sunulan yedek araç hizmeti ile faaliyetlerinize ara vermeden devam edersiniz. Ayrıca anlaşmalı servis noktalarından yüksek marka standartlarında kesintisiz hizmet alırsınız.

Satın Alma

Kiralama

Araç sahibi olmanın beraberinde getirdiği tüm operasyonel ve finansal süreçler kurumlar tarafından yönetilir.
Beklenti ve ihtiyaçlara yönelik araçların tespiti kurumlar tarafından analiz edilir.
Arıza veya kaza gibi aracınızın yola devam edemeyeceği durumlarda faaliyetleriniz kesintiye uğrar.

Finansal Karşılaştırma

Araç ile birlikte tüm diğer giderler; MTV, sigorta, kasko, HGS, bakım, onarım, kasko, vergi, lastik gibi giderler kira bedeli içerisinde sabitlenerek bütçe dışı maliyet kalemlerinin oluşmasını ve takip edilmesi için iş yükünü ortadan kaldırırsınız.
Araç satın almak için kullanacağınız nakdinizi, öz kaynağınızı veya kredi limitinizi iş alanında kullanarak finansal konumunuzu güçlendirme fırsatı yakalarsınız.
Geliştirilen teknolojiye dayalı yenilikçi online uygulamalar ile filo takibini Türkiye’nin her noktasından kolayca yapabilir, filonuzla ilgili merak ettiğiniz her türlü bilgiye hızlıca ulaşırsınız.

Böylece ek bir insan kaynağı yatırımına gerek duymadan takibini kolayca yapabilirsiniz.

Araç satınalma işleminin tamamlanması ile birlikte MTV, sigorta, kasko, HGS, bakım, onarım, kasko, vergi, lastik gibi giderler ek maliyet ve takip edilmesi ek iş yükü oluşturur.
Araç satın almak için nakdinizi, öz kaynağınızı veya kredi limitlerinizi kullanırsınız. Eğer kredi limitinizi kullanarak araç alırsanız faiz gideri ödemek durumunda kalırsınız.
Araçların yönetimi için ek insan, cihaz kaynağına yatırım yaparak yeni bir finansal gider oluşturursunuz.
13. Operasyonel Kiralamanın Finansal Avantajlarını hesaplayabilir miyiz?
Satın alma ve kiralama finansal karşılaştırması için portföy yetkilimiz ile 0850 911 15 00 no’lu çağrı merkezimizden iletişime geçebilirsiniz.
14. Operasyonel araç kiralama yaparken şirketimizin kredi limitlerini kullanıyor muyuz?
Operasyonel araç kiralamada kredi limitinizi kullanmazsınız. Kredi limitiniz iş alanında kullanılmak üzere size kalır.
15. Operasyonel filo kiralamanın Leasing’den farkı nedir?

Leasing kiralama modelinde; araç sözleşme süresi sonunda sizin olur.

Operasyonel kiralamada sözleşme süresi sonunda aracı iade ederken, satın almak istediğinizde ikinci el fiyatı üzerinden satın alırsınız.

16. Araç Kiralama faturalarım şirketime aylık olarak mı gelecek?

Araç kiralama faturalarınız aylık olarak kesilecek ve kiralama yetkilisine iletilecektir. Faturalarınızı aynı zamanda Filomatik üzerinden takip edebilirsiniz.

Araç kiralama aylık faturalarınızı gider göstererek vergi avantajından yararlanırsınız.

17. Ödemeleri nasıl yapabiliriz?
Fatura ödemelerinizi banka üzerimden (Eft / havale) veya kredi kartınız ile gerçekleştirebilirsiniz.
18. Damga vergisi kime aittir?
Sözleşmeler tek nüsha olarak düzenlenir. Damga vergisi KİRAYA VEREN tarafından ödenerek bu bedelin % 50 ‘si KİRACI’ya fatura edilir.
19. Kira süresi uzatılabilir miyiz?
Sözleşmenizin kira süresi uzatılamaz. Sözleşme bitiş tarihinde size verilen adrese teslim etmelisiniz.
Aracınızın sözleşme bitiş tarihini hafta içine geliyorsa; mesai bitimine kadar (saat: 17:00’a kadar), Hafta sonu veya resmi tatil günlerinde ise son iş gününün mesai bitimine kadar teslim edilmelidir.
20. Sözleşmeyi istediğim zaman feshedebilir miyiz? Ya da sonlandırabilir miyiz?
Sözleşmeyi süresinden önce feshetmeniz durumunda kalan sözleşme süresine bağlı olarak cezai bedel faturalandırılacaktır. 1. yıl kalan kiranın % 60'ı ,2. yıl % 50'si,3. yıl % 40'ı cezai bedel olarak fatura edilecektir.
21. Kiraladığım aracı / araçları sözleşme bitiminde satın alabilir miyiz?
Sözleşme süresi sonunda belirleyeceğimiz 2. El satış fiyatından satın alabilirsiniz.
22. Sözleşme sonunda operasyonel araç kiralama sistemi ile şirketimin kazancı ne oluyor?
Operasyonel kiralamanın şirketlere sunduğu finansal avantaj hesaplaması için portföy yetkilimiz ile 0850 911 15 00 no’lu çağrı merkezimizden iletişime geçebilirsiniz.
23. Kiraladığımız araçlara kurumsal kimlik uygulaması, giydirme yapılabilir misiniz?

Kurumsal kimlik giydirme işlemlerinin araç ruhsatına işlenmesi gerekmektedir.

Sözleşme aşamasında veya araç teslim işlemlerinden önce aracınıza kurumsal kimlik uygulaması istediğinizi danışmanınıza mutlaka iletmelisiniz. Uzman danışmanlarımız veya Müşteri Hizmetlerimiz (0 850 911 1 724) aracın kurumsal kimlik uygulaması ile ilgili süreci takip ederek sizi bilgilendireceklerdir.

24. Kiraladığımız aracı yurt dışında kullanabilir miyiz?

Sözleşmede aksi bir hüküm bulunmuyorsa ve aynı zamanda gerekli şartlar yerine getirilirse aracınızı yurtdışında da kullanabilirsiniz.

Aracınız ile yurt dışına çıkmadan minimum 2 HAFTA ÖNCE DRD Müşteri Hizmetleri (0 850 911 1 724) ile iletişime geçerek detaylı bilgi alabilir ve işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

25. Uzun dönem araç kiralama da ehliyet yaşı sınırı var mıdır?
Uzun dönem araç kiralamada minimum 5 yıllık ehliyet sahibi olmanız gerekmektedir.
26. Kiraladığımız aracı bir başkasına kiralayabilir miyiz? Ya da kullandırabilir miyiz?
Araçları sözleşme gereği firmada çalışan SGK'li personel kullandırabilir. Bu nedenle başkasına kullandıramaz, kiraya veremezsiniz.
OPERASYONEL FİLO KİRALAMA HİZMETLERİ
1. Sözleşmeyi imzaladıktan sonra aracımızı kaç gün içinde teslim alabiliriz?
Araçların teslim süresi sözleşme imzalandıktan sonra satın alma departmanımız tarafından yaklaşık 15 iş günü içerisinde plaka bağlanıp teslim edilmektedir. Bu süre zarfından acil bir araca ihtiyacınız var ise anlaşmalı olduğumuz bir kısa dönem kiralama firmasında indirimli olarak muadil bir araç tarafınıza verilebilir.
2. Kiraladığımız aracı/araçları nereden teslim alabiliriz?
Araçların teslim yeri ve iade yeri DRD Filo'nun araç teslim/iade noktaları ve/veya DRD Filo tarafından yetkilendirilen bayi ve/veya hizmet noktaları olan Operasyon Merkezleri’dir.
3. İstanbul dışında aracımı teslim alabilir miyiz?
Tüm Türkiye çapında DRD tarafından yetkilendirilen bayi ve/veya hizmet noktaları olan Operasyon Merkezlerinden araçları teslim alabilirsiniz.
4. Araçları kim / kimler kullanabilir?
Araçları sözleşme gereği firmada çalışan SGK'li personel kullandırabilir. Bu nedenle başkasına kullandıramaz, kiraya veremezsiniz.
5. Araç kiralama ile birlikte sunulan hizmetler nelerdir?
Özellikle yapılacak hizmet anlaşmasına bağlı olarak araçlar için Türkiye genelinde 7/24 yol yardım hizmetleri, bakım, onarım, geçici araç temini, lastik yönetimi, HGS yönetimi, yakıt yönetimi (kurumsal için bu), raporlama ve sigorta hizmetleri sunulmaktadır.
6. Araç kiralama ile birlikte sunulan opsiyonlu hizmetler nelerdir?
DRD müşterileri, kurumsal kimlik uygulaması, filo takip hizmeti gibi opsiyonlu servisleri ücretleri karşılığında alabilirler. Bunların dışında talep edilecek ekstra hizmetler, DRD tarafından değerlendirilerek size dönüş sağlanacaktır.
7. Şirketimizin kasko / sigorta ile ilgili bir şey yapması gerekli mi?
Aracın genel kullanımına ilişkin kasko, trafik sigortası ve MTV ödemesi DRD Filo Kiralamaya aittir.
8. Yıllık muayene ve aracın yıllık vergileri kim tarafından ödenmektedir?
Kullanmış olacağınız araca ait muayene ücretleri ve tüm vergiler DRD tarafından ödenmektedir. Sizlere bu konu ile ilgili herhangi bir ücret yansıması olmayacaktır
9. Kiraladığımız araçlara kurumsal kimlik uygulaması, araç giydirme yapılabilir misiniz?

Kurumsal kimlik uygulaması veya araç giydirme işlemlerinin araç ruhsatına işlenmesi gerekir.

Aracınızı teslim aldıysanız ve kullanımda ise Müşteri Hizmetleri (0850 911 1 724) veya danışmanınızla iletişime geçerek talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

10. Araca ekstra bir donanım eklenebilir mi?
Ekstra donanım teklif ve sözleşme kapsamında değildir. Araca ekstra donanım istemeniz durumunda ekstra olarak tekliflendirilecek ve uygulanması durumunda faturalandırılacaktır.
11. Kiraladığım araç ile yurt dışına çıkabilir miyim?
Sözleşmede aksi bir hüküm bulunmuyorsa ve aynı zamanda gerekli şartlar yerine getirilirse, minimum 2 hafta öncesinden DRD Müşteri Hizmetleri Birimi’ne bilgi vermek kaydıyla aracınızı yurtdışında da kullanabilirsiniz. Aracınızı yurtdışında da kullanabilmek üzere gerekli işlemleri başlatmak ve daha detaylı bilgi almak için (0850 911 1 724) nolu hattımızı arayarak DRD Müşteri Hizmetleri Birimimiz ile iletişime geçebilirsiniz.
12. Ödemeleri nasıl yapabiliriz?
Fatura ödemelerinizi banka üzerimden (Eft / havale) veya kredi kartınız ile gerçekleştirebilirsiniz.
13. Ödeme günü gecikmelerinde faiz uygulaması var mıdır?
Sözleşmede belirtilen vade süresinde ödeme sağlamadığınız takdirde günlük %0,100 vade farkı bir daha ki faturaya yansıyacaktır.
14. Aracımız kaza / hasar yaptı, işlerimiz duracak mı? Yedek araç hizmetiniz var mı?
Aracınızın onarım süresi 24 saati geçiyor ise aracınızla muadil araç temin edilir. Böylece iş, zaman kaybınız oluşmaz.
15. Araç kaskosunun geçersiz olduğu durumlar nelerdir?
Kasko Genel Şartnamesi Hükümleri dışında kalan alkollü kazaya karışma, SSK lı çalışanı dışında aracı kullanın kazaya karışması ve anahtar üzerindeyken aracın çalınması gibi durumlarda kasko dışı uygulaması yapılır.
16. Araç çalındığında ne yapmam gerekir?
155'i arayıp polis raporu tutturmalı, DRD Filo Kiralama çağrı merkezi aranarak (0850 911 1 724) konuyu bildirmelidir. Asıl anahtar, yedek anahtar, ruhsat ve çalındığına dair polis raporlarının, DRD Filo Kiralama firmasına ulaştırması gerekir.
17. Yaralanma ve ölümlü kazalarda yapılması gerekenler nelerdir?
Aracın olay yerinden hareket ettirilmeden 155 Polis veya 156 Jandarma aranarak olay yerine polis veya trafik zabıtasının çağrılması ve rapor tutturulması gerekmektedir.
18. Yedek aracın sigorta kapsamı nedir?

Asıl aracı ile aynı sigorta kapsamına sahiptir.

19. Araç iade edilirken ne yapılmalı?

Aracınızı iade edilirken iade kılavuzundan destek almalı ve formdaki tüm işlemleri eksiksiz tamamladığınızdan emin olmalısınız.

İade formu için tıklayın.

20. Küçük hasar ve beyan kapsamı nedir?
Sözleşme şartları ve Sigorta genel şartlarına göre hareket edilir.
21. Sözleşmede yazan km’nin aşılması durumunda ne olur?
Sözleşmede yazan km. ile aracı iade ettiğiniz an itibariyle gerçekleşen km’si arasındaki fark aracın segmentine bağlı olarak değişen km. aşım bedeli ile çarpılarak size fatura edilir. Bu aşım bedeli size sunacağım teklif formunda ve kiralamayı istemeniz durumunda imzalayacağınız sözleşmede yer almaktadır.
22. Aracı kira süresinden önce teslim edebilir miyim?

Aracın erken iadesi durumunda kalan sürenin %50’si tarafınıza fatura edilmektedir.

Önerimiz sözleşme süresini doğru tespit edip kiralamayı bu süreye göre başlatmanızdır. Erken iade taleplerinde iade tarihi ile sözleşme vadesi sonuna kadar olan toplam kira bedelinin yarısı size fatura edilecektir.

23. Aracın pert olması durumunda kiraya veren ve kiracı arasındaki süreç nasıl işler?

Aracın pert olması durumunda servis tarafından pert kararı çıkana kadar faturalandırma devam eder, pert raporı çıktıktan sonra sözleşme düşer ve herhangi bir hükmü kalmaz.

Sözleşme düştüğünden dolayı kiracı artık ödeme yapmak durumunda değildir. Kiracı tekrardan bir araç isterse yeni bir araç üzerinden yeni bir sözleşme imzalanacaktır.

24. Sözleşme süresi sonunda araç iade edilirken nelere dikkat edilmelidir?
Küçük hasarlarda hasarı gördüğünüz anda fotoğrafını çekip ardından müşteri hizmetleri ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Müşteri hizmetleri sizden hasarın fotoğrafının yer aldığı bir fotoğrafı ve olayın detayını mail olarak isteyecek olup kayıt altına alacaktır. Küçük hasar kayıt altına alındıktan sonra herhangi bir ücret tarafınıza yansımayacaktır. Kayıt altına alınmayan küçük hasarlar ile ilgili tarafınıza hasarın bedeli fatura edilecektir.
25. Kiraladığımız aracı/araçları nereden iade edebiliriz?
Araçların iade yeri, sözleşme şartları çerçevesinde DRD tarafından yetkilendirilen hizmet noktaları olan Operasyon Merkezleri’dir.
FİLOMATİK
25. Araçlarımın periyodik bakım, mevsimlik lastik, HGS hasar, trafik cezaları ve diğer tüm işlemlerimi nasıl takip edeceğim?
Araçlarınızın tüm işlemlerini FİLOMATİK üzerinden takip edebilir, raporlayabilirsiniz.
26. Filomatiğe nasıl ulaşacağız?

Şirketinizin filo yöneticisine özel olarak oluşturulacak kullanıcı adı ve şifre ile bilgisayar veya mobilden ulaşabilir, işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.

Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.

27. Sözleşme, fatura gibi resmi evraklarımı da Filomatik üzerinden yönetebilir miyim?

Evet, yönetebilirsiniz. Sözleşmeleriniz, faturalarınızı Filomatik üzerinden takip edebilir, raporlamasını alabilirsiniz.

Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.

28. Trafik cezası takibini nasıl yapabiliriz?

Kullanıcının cezayı elden teslim aldığı trafik cezalarında kullanıcı yada şirketiniz ödeme yapabilir, DRD Filo Kiralama adresine gönderilen cezalar ile alakalı ise ödeme DRD tarafından indirimli ödenerek aynı tutar firmaya fatura edilir.

Cezalarınızın takibini Filomatik üzerinden yapabilirsiniz.

Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.

29. Kira süresi içinde HGS süreci nasıl işleyecek?

Uzun dönem kiralamalarda şirketiniz adınıza HGS alabilirsiniz ya da DRD’ den temin edebilirsiniz.

HGS alacağınız zaman 0850 911 1 724 numaralı hattan müşteri hizmetleri ile görüşüp süreç akışı hakkında bilgi alabilirsiniz.

Aynı zamanda HGS geçişlerini, limitlerinizi Filomatik üzerinden kolayca yönetebilirsiniz.

Filomatik ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.

DRDrive
30. Araç kullanıcılarımın işlemlerini kolaylıkla yönetebilecekler mi?

DRDrive mobil uygulamamız filo kiralama araç kullanıcıları için hazırlanmıştır. Araç kullanıcıları telefonlarına indirecekleri DRDrive üzerinden, periyodik bakım, lastik talebinde bulunabilir, kaza ya da arıza anında ACİL yardım çağrısı yapabilirler. Aynı zamanda faydalı dokümanlar ve kaza anında yapılacaklar bölümlerinden gerekli olabilecek dokümanlara ulaşabilirler.

Uygulamayı indirmek için tıklayın.

31. Aracımız kaza/hasar yaptığında kime, nasıl ulaşacağız?

DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISI’na basmanız yeterlidir. Müşteri hizmetlerimiz, ACİL YARDIM ÇAĞRISINI aldığı anda size dönüş sağlar. Çağrı ile birlikte GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici yönlendirilecektir. (Yedek araç yönlendirmiyoruz hasar servisine giriş yaptıktan sonra gerekli ise muadil temini sağlanıyor. Yol Yardım Hizmeti kapsamında Assistance firmalarımız yola devam için muadil verilebiliyor ayrıca)

Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 724) destek alabilirsiniz.

32. Aracın kazaya karışması durumunda izlenecek yollar nelerdir?

Araç kazaya karıştığı durumlarda tutanak tutulması ve 2 saat içerisinde alkol testi yapılması zorunludur. Tutanak ve alkol testi eksikliği durumunda, araçta oluşacak tüm hasarlar kiracıya ait olacaktır.

Tutanak ve rapor alındıktan sonra 0850 911 1 724 numaralı hat üzerinden müşteri hizmetleri ile görüşmeniz gerekmektedir.

33. Karşılıklı kaza tutanağı nasıl olmalı ve karşı taraftan alınması gereken evraklar nelerdir?

DRDDrive içinden Mobil Kaza Tutanağına ulaşarak, tüm aşamaları eksiksiz ve tam geçmelisiniz. Mobil uygulama karşı aracın ve sizin bilgilerinizi, kazanın fotoğraflarını güvenli olarak kayıt etmekte ve Tramer’e ulaştırmaktadır. Sistem içerisine gireceğiniz e-mail adresi ile tüm bilgilerin mail yolu ile size ulaşmasını da sağlayabilirsiniz.

Eğer işlemlerinizi uygulama üzerinden yapmayacaksanız kaza tutanağının tüm bilgilerin eksiksiz doldurulduğundan emin olmalısınız.

Karşı taraftan alınması gereken evraklar: ehliyet fotokopisi, ruhsat fotokopisi, güncel trafik poliçe ve de olay yeri resmi alınması/ çekilmesi gerekiyor.

34. Kiralama süresi içinde hasar veya mekanik arıza oluştuğu ya da yolda kaldığım durumlarda ne yapmam lazım?

DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISIna basmaları yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.

Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 724) destek alabilirsiniz.

PERİYODİK BAKIM
35. Araçlarımızın periyodik bakımlarını nasıl yaptıracağız?

Periyodik bakımlarınızı Türkiye genelinde anlaşmalı olduğumuz 1400'den fazla yetkili serviste, web sitemiz ya da DRDrive üzerinden alacağınız şifre ile randevu alarak kolayca yaptırabilirsiniz.

Periyodik bakım şifrenizin süresi 5 iş günüdür, şifrenizin süresine geçirmemeye özen gösterin!

Periyodik bakım şifresini web üzerinden almak için tıklayın.

36. Filo araç kullanıcıları, aracın periyodik bakım ışığı yandığında kendi işlemini yapabilir mi?

Araç kullanıcıları DRDrive uygulamasından ya da web sitemizden alacakları şifre ile tüm işlemlerini yapabilirler.

Periyodik bakım şifresini web üzerinden almak için tıklayın.

LASTİK DEĞİŞİMİ
37. Mevsimlik lastik değişimi mi nasıl yapabilirim?
Lastik talebinizi web sitemiz veya DRDrive uygulamamız üzerinden yapabilirsiniz. Talebinizi alan müşteri Hizmetlerimiz size uygun Lastik servislerimiz ve randevunuz ile ilgili en kısa sürede size bilgi vereceklerdir.
38. Lastik değişimi nasıl yapabilirim?

Lastik değişimleri her 50.000 km de bir ya da lastik diş derinliğinin 3mm.'nin altına indiği durumlarda yapılır.

Lastik talebinizi web sitemiz veya DRDrive uygulamamız üzerinden yapabilirsiniz. Talebinizi alan müşteri Hizmetlerimiz size uygun Lastik servislerimiz ve randevunuz ile ilgili en kısa sürede size bilgi vereceklerdir.

39. Lastik depolama hizmeti veriyor musunuz?
Lastikleriniz, lastik servislerimizde plakanıza ait alanlarda depolanmaktadır. Mevsim değişikliklerinde Servisinizden alacağınız randevu ile lastikleriniz ücretsiz olarak değiştirilir.
HASAR
40. Aracımız kaza / hasar yaptı, işlerimiz duracak mı? Yedek araç hizmetiniz var mı?
Aracınızın onarım süresi 24 saati geçiyor ise aracınızla muadil araç temin edilir. Böylece iş, zaman kaybınız oluşmaz.
41. Aracımız kaza/hasar yaptığında kime, nasıl ulaşacağız?

DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında ACİL YARDIM ÇAĞRISI’na basmanız yeterlidir. Müşteri hizmetlerimiz, ACİL YARDIM ÇAĞRISINI aldığı anda size dönüş sağlar. Çağrı ile birlikte GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici yönlendirilecektir. (Yedek araç yönlendirmiyoruz hasar servisine giriş yaptıktan sonra gerekli ise muadil temini sağlanıyor. Yol Yardım Hizmeti kapsamında Assistance firmalarımız yola devam için muadil verilebiliyor ayrıca.)

42. Kiralama süresi içinde hasar veya mekanik arıza oluştuğu ya da yolda kaldığım durumlarda ne yapmam lazım?

DRDrive uygulamamız üzerinden kaza ya da arıza anında “ACİL YARDIM ÇAĞRISI”na basmaları yeterlidir. ACİL YARDIM ÇAĞRISI müşteri hizmetlerimize ulaşacaktır. Müşteri Hizmetlerimiz çağrınızı alır almaz size dönüş yapar. Aynı zamanda GPRS üzerinden alınan lokasyon bilgisine çekici ve gerekli durumlarda yedek araç yönlendirilecektir.

Eğer internet servisiniz kısıtlı ise veya bağlantı sorunu varsa müşteri hizmetlerimizden (0850 911 1 724) destek alabilirsiniz.

43. Küçük hasar ve beyan kapsamı nedir?
Sözleşme şartları ve Sigorta genel şartlarına göre hareket edilir.
HEY! HAYATI EMNİYETLİ YAŞA - GÜVENLİ SÜRÜŞ EĞİTİMLERİ
44. Hayatı Emniyetli Yaşa - HEY Nedir?

Hayatı Emniyetli Yaşa: Demir Bükey Akademi ile birlikte yürüttüğümüz bir sosyal sorumluluk projesidir. Amacımız trafik paydaşlarını trafik kuralları hakkında bilinçlendirmek ve herkesi trafikte saygılı, güvenli paydaşlar haline getirmektir.

Hayatı Emniyetli yaşa projemiz ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayın.

45. Hayatı Emniyetli Yaşa- HEY projesi kapsamında neler yapıyoruz?

DRD müşterilerine ve talep eden herkese Demir Bükey Akademi “Güvenli Sürüş Eğitimleri” organize ederek, araç kullanıcılarının bilinçli ve güvenli sürücüler olmasını sağlıyoruz.

Üniversitelerde aktiviteler yaparak gençlerin trafik bilinçlerini artmasını, daha duyarlı paydaşlar olmalarını sağlıyoruz.

Aynı zamanda genel izleyici için; trafik kuralları ile ilgili bilinç, trafikte saygıya farkındalık yaratmak, ileri sürüş teknikleri ile güvenli sürüşe dikkat çekmek için CNN kanalında 1 dakikalık filmler hazırlıyoruz.

Aynı kapsamda bilinçlendirme çalışmalarımızı aynı zamanda web sitemiz ve sosyal medya kanallarımızda da (instagram, facebook, twitter) yayınlamaya devam ediyoruz.

46. Güvenli Sürüş Eğitimi almak istiyorum, ne yapmalıyım?
Güvenli sürüş eğitimi için www.hayatiemniyetliyasa.com web sitesi üzerinden başvurunuzu yapabilir ya da 0850 911 1 724 numaralı müşteri hizmetlerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
47. Hayatı Emniyetli Yaşa Bükey Akademi ile birlikte CNN filmlerine nereden ulaşabilirim?

Youtube.com/hayatıemniyetliyaşa hesabından ulaşabilirsiniz.

Aynı zamanda sosyal medya hesaplarımızı takip edebilirsiniz.

Facebook.com/hayatiemniyetliyasa

Instagram.com/hayatiemniyetliyasa

Takip Et
© 2018 DRD Filo Kiralama, Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik Politikası